6 jan. 2010

Kära bloggläsare! Idag har jag joggat 4 km, duschat, jobbat. Efter jobbet tog jag bussen in till stan där jag sedan mötte...

Nej, jag bara skojar! Ska försöka att göra det lite roligare än så. Det är trots allt min blogg. Men jag skulle nog vilja meddela alla intresserade att jag haft en otroligt bra dag! Det här med att säga hejdå till vänner gör ju att de stunderna man får tillsammans blir så ruskigt bra, fyllda av kvalitet.

Jag kan inte beskriva det ens om jag ville. Kanske med några få ord. Kärlek. Värme. Trygghet. Personer som får mig att må så bra förtjänar all tid med mig i världen. Om jag bara ger en femtedel av det jag får, tillbaka till dem, så måste de vara riktigt lyckliga att ha mig som vän. För den lycka, gånger fem, är hur lycklig jag är över att ha dem som vänner.

Enligt Antony Ceterell så är min lycka total. För "den största lyckan är att veta att någon behöver en".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar