5 dec. 2009

Olika fredagskvällar.

Igår fick jag verkligen smaka på hur olika vardagen kan vara för människor på olika ställen här i världen. När klockan var 17 stämplade jag in för jobb resterande kväll. När klockan var 22 hade jag 1 timme kvar (som senare skulle bli 2 timmar). Ungefär då dimper det ner ett sms i min inkorg. Jahapp. Tack. Verkligen. Att jobba övertid en fredagkväll känns så mycket bättre när man vet att ens vänner har det bra. Bättre. Bäst? Jag menar, man måste väl ha det bra när man är på konsert, James Morrison och OneRepublic.



JAG ÄR INTE BITTER.

2 kommentarer:

  1. hehe det va mer en suck över själva stängingen när jag hellre vill gosa med Elin hemma!
    Men jag är jäkligt nöjd över att det är du som ska förgylla min kväll på jobbet... i 2 dagar! :D

    SvaraRadera
  2. SUG PÅ DEN DU. Du var med oss i tanken hjärtat.

    SvaraRadera