15 apr. 2010

Nu har jag varit ivag i 3 manader. Kan ni fatta hur fort tiden har gatt? Kanns som det var igar brorsan fyllde 20 och vi hade kalas hemma i Karlstad. Kanns som det var forra helgen jag packade ihop min lagenhet och flyttade fran Goteborg. Kanns som det var i vintras jag var i Branas och det kanns inte langre an ett ar sen jag tog studenten. Men visst fasen har tiden gatt lite fortare an sa! Snart ar det 3 ar sen jag tog studenten, bara det. Helt otroligt.

Sitter och tittar pa bilder fran vanners olika resor, USA, Afrika, Nya Zeeland... Jag far sa mycker mersmak. Nar jag tanker pa alla platser man kan aka till, vill jag aldrig mer aka hem! Inte an pa nagra ar i alla fall. Helt otroligt hur manga platser det finns! Jag borjar mer och mer kanna att jag verkligne har tankt ratt nar jag tankt att jag inte vill till samma stalle tva ganger, eftersom det finns sa manga platser man aldrig kommer att hinna aka till! Det ar ju helt otroligt.

Jag har fatt ett jobb har i Melbourne. St Kilda, pa en italiensk restaurang. Som servitris. Det kanns bra och kan nog funka for ett tag. Restaurangen heter La Porchetta och har har ni lanken till deras hemsida.

3 kommentarer:

  1. Grattis till jobbet!! :) Shieet vad många rätter det var på menyn, får du jobba hårt för att hålla koll på. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Inget jobb för italienare, det måste du förstå!!! Det är fotbolls-VM snart........
    Hälsningar Wille

    SvaraRadera
  3. En Garlic Prawns!
    Å fort ska det gå ;-)

    /Skithuspapper

    SvaraRadera