21 jan. 2010





Har ar lite bilder. Det tog lite tid att ladda upp dem och jag har inte tagit sa manga sa ni far noja er med dessa sa lange. Jag antar att jag inte behover saga att det ar varmt, fortfarande. Idag var jag inne pa hotellet och forsokte undvika solen, men tog mig anda ut for att kaka lite pannkakor med mango nere i stan. Satt och njot otroligt, tank att lunch kan vara sa god och sa billig. Betalade 6 kr for detta. Jag borjade nastan fnissa dar jag stod och betalade.
Alla har ar sa himla glada och trevliga. Jag dricker mer alkohol an jag gjorde i Branas tror jag. Nejda, men oftare i alla fall. Pantertanterna som ar med tycker att det ar trevligt att avsluta dagen och paborja kvallen med nagot -las nagra- glas vin. Jag ska val vara arlig och saga att jag inte tackar nej heller.

2 kommentarer:

  1. Ta det lugnt med spriten i värmen. Imorgon vet jag om jag får jobbet på Selecta.........
    Kram Per

    SvaraRadera
  2. Lugn och fin med alkohol. Någon måste ju se efter de andra ;-)

    SvaraRadera