27 dec. 2009

Jag vet att jag pratat om det förr. Men ibland kommer det över mig, som... ett åskmoln. Jag fick ett mindre utbrott och beslutade mig - beslutar mig - för att 2010 ska bli ett nytt, fräsch år. Vänner som tar utan att ge ryker. Personer som gett mer ont än gott försvinner och MINSTA LILLA tvivel på att jag inte kan, åker ut med huvudet före. Jag kan, jag vill och jag ska. Och jag förtjänar det bästa, jag klarar av det mesta och jag är omtyckt av de flesta. Resten kvittar, resten lägger jag ingen energi på.

Varje nytt år ger oss en chans att starta om, att börja från början. Skriva i en tom bok, börja en ny kalender. Det här är min chans. En av många. Framtiden börjar idag.

1 kommentar:

  1. Det kommer att bli en grym resa och ett grymt år, känner det i tårna vännen. Pepp!!

    SvaraRadera