24 nov. 2009

Galen är vad galen gör!

Klockan skulle kunna ha ringt vid 9-tiden. Jag skulle då bara behövt gå ur sängen, i kläderna, med en macka i handen och svänga ner till busshållplatsen. Jag skulle kunna få sova i nära 10 timmar.

MEN....

Klockan ringde 8.00. Jag gick direkt upp, och satte på mig träningskläder. På med hörlurar och bra musik, snöra på träningsskorna och vira en halsduk runt halsen. Och iväg. Ut och sprang. Hemåt, andas, drick en liter vatten. Mmmm! Eftersvettades, tog en dusch, käkade frukost - allt med lite skön musik i bakgrunden. (Ni ser det framför er va?) Nu ska jag iväg till jobbet, köra några timmar över lunchen, iväg och käka pizza med gänget, jobba några timmar, och sen är det dansfilmsdags med Anna. Allvarligt talat, kan dagen bli bättre? Jag är så laddad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar