19 juni 2010

Kandisar

Jag ar ganska saker pa att jag tipsade er alla hemma om en sangerska som jag och Tess skulle ha sett i Melbourne; Coby Grant. Otroligt duktig, for er som har missat det.

Vi satt hemma hos mig pa Wellington Parade South och drack vin. Efter nagra glas gick vi in pa facebook, random. Jag sokte pa Coby, for vem har inte ett konto pa facebook numera? Joda, aven hon fanns dar. Sa jag och Tess slangde ivag ett meddelande till henne, tackade for jattebra musik och sa att om hon nagonsin kom till Sverige sa skulle vi ge henne en soffa att sova pa och tipsa henne pa bra stallen dar hon kunde spela.

Hon nappade direkt! "Roligt att ni gillar min musik, hoppas ni kommer pa spelningen ikvall! Vill garna ha tips pa bra stallen i Sverige, da jag planerar min Europa-turne i detta nu." Sa jag och Tess borjade grava som attan, vart ar basta stallena for en artist som Coby i Goteborg och Stockholm? Vi fick ihop nagra stallen och hon var tacksam for hjalpen.

Igar, kara vanner, fick vi ett mail fran sjalvaste Coby igen. Hon har nu bokat biljetter till Sverige och undrar vart i Sverige vi skulle kunna lana ut en soffa. Dessvarre kommer jag inte att hinna hem, men Tessan kommer att fa en australiensisk kandis pa sin soffa!!!


(Nar gar nasta flyg hem?)


1 kommentar:

  1. Det är ju verkligen fruktansvärt roligt! jag lovar att ta massa kort så att du inte känner att du missar nåt ;) ska bara komma på ett bra sätt att berätta för mamma och pappa att vi kommer ha en kändis på soffan ett tag...

    SvaraRadera