3 feb. 2010

Jag var precis inne pa facebook och tyckte nog att valdigt fa var online. Sedan insag jag att det ar nagra timmars tidsskillnad. Sa jag antar att ni snart ar pa vag upp hemma i Sv? Klockan kanske ar runt 7 pa morgonen. Har ar dagen pa vag att bli kvall. Klockan ar 5 och vi har varit pa stan hela dagen. Ordnat alla papper sa som skattenr, bankkonto, medical card osv. Alla ar sa hjalpsamma har! Och ja, spraket ar verkligen gott att hora pa!

Jag har fatt mitt australiensiska nummer ocksa, for er som vill hora min ljuva stamma. +61468564041. Ser framemot att fa samtal fran er! Hihi. Det kostar ingenting for mig om ni ringer, men jag antar att ni far betala lite extra (vilket jag latt ar vard, eller hur).

Ikvall ska vi kaka middag (for 6 AUD) och sen ar det pub crawl. Gratis drinkar ar ganska vanligt har nere, sa det ar gott. Gratis ar gott. Imorgon ska vi pa beach walk, till bl.a Bondi beach. Good for me!

Skot om er alla, och hoppas att vi kan horas snart. Uppdaterar er sa fort jag bestamt mig for vidare planer.

Skulle vilja halsa till Indiana ocksa. Kor hart!

2 kommentarer:

  1. Indiana här. Magsjukan har trängt sig på i vår familj igen........ Oscar spydde idag på morgonen och sen kom det mer vid middagen. Nice!
    Ha det så bra med stranden och drinkarna, jag hör av mig när jag fått jobb....!
    Love from alla på Lillmyr 14!!

    SvaraRadera
  2. Åååh vad jag redan saknar det där livet. Den härliga dialekten, drinkar och underbara människor. Vart bor du förresten?
    Beach-walken är jättefin. Njut ordentligt och glöm inte kameran!!
    KRAMAR TILL VÄRLDENS BÄSTA MIKA!!!

    SvaraRadera