2 jan. 2010

You've got the love!



















Har idag sagt hejdå till min finaste gäst ever. Vi har haft så mysigt tillsammans. Och jag ville helt enkelt inte bli av med henne. En heldag på stan resulterade i en del onödiga prylar som sedan visade sig att bli högst nödvändiga (bra va?). Sen var det dags för bio, och jag tror inte att det kunde gå mer fel, men bli så rätt. Vi tänkte fel med tiden och var på plats 19:40 när bion började 21:10. När klockan segat sig framåt tog vi våra biljetter och gick mot salongen. Satte oss på våra platser och provade 3D-glasögonen. Filmen skulle precis börja när ett gäng småkillar kom fram till oss och frågade om vi verkligen hade rätt platser. Vi visade dem biljetterna och de var glada att berätta för oss att vi minsann inte hade köpt 3D-biljetter. Som skamsna hundar gick vi ut från salongen och in i icke-3D-salongen. Men filmen var över all förväntan ändå, Avatar är bland de bästa filmerna jag sett!

Dagarna fortsatte och nyår spenderades i goda vänners lag med en middag och sen skål på avenyn tillsammans med hela Göteborg. Festligt värre.

På det hela taget skulle jag vilja säga att vi låg uppe igår till halv tre för att vi inte ville att det skulle bli idag så att hon skulle åka hem. Så bra hade vi det. You've got the love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar