8 dec. 2009

Mycket vill ha mer!

För någon vecka sen fick jag ett mail från en bra hemsida, reseguiden.se
De hade en tävling, där man kunde vinna biobiljetter till förhandsvisningen på Matt Damons nya film. Det hela var jätte-enkelt och jag var lite lätt uttråkad. Man skulle tipsa 5 vänner om hemsidan, så det gick fort. Några dagar senare får jag ett mail från just reseguiden. "Du har vunnit!" WOHO! Så ikväll ska jag på dejt med min kära Jonna. Mysigt!

Men nu då, när jag väl vunnit (brukar inte tävla, så brukar då heller inte vinna) blir jag lite girig. Jag fick ett mail från coolstuff.se där man ska skriva bäsat rimmet om en av deras varor. Hm.. Jag funderar på att gnugga geniknölarna och lämna ett bidrag. Man kan ju vinna presentkort för 3500 kr. Jag menar, jag måste ju ändå vara i ett flow nu. Eller?

2 kommentarer: