1 dec. 2009

Lugnet innan jul








Dagar fyllda av vänskap, ledighet och kravlöshet brukar jag lägga i lådan för kvalité. Den här dagen var definitivt kvalité. Att vakna av ett sms "Godmorgon! Vill du bli bjuden på bio idag?" borde fler få vakna till. Den enes död, den andres bröd?
Efter bion fick jag fint sällskap till Haga, där man inte kan undgå att köpa julklappar. Sen drog shopping-nerven över, och vi vandrade in mot stan. Efter 7 timmar av en skön dag är det dags att ta kvällen. Har precis käkat pannkakor, tänt ljus och nu ska jag sätta på några avsnitt av Sex and the City.

Mina vänner, livet leker.





3 kommentarer:

  1. "Den enes död, den andres bröd" hahahha
    Tack för en mysig dag:)
    (och bilderna snor jag;D

    SvaraRadera
  2. Jag dog nog lite inombords nu, bilderna på ett juligt Haga glöder i hjärtat! Låter som en helt underbar dag :). Såg ni filmen på bilden? Var den bra?

    SvaraRadera