28 dec. 2009
















Jag har levt i två världar nu ett tag, igen. Jag gör det ibland. Liksom försvinner från verkligheten här och nu, i Göteborg. Den här gången har mitt andra liv varit på Manhattan, New York. Jag har varit en singeltjej i mina bästa år. Även i den världen har jag underbara, fantastiska vänner som inspirerar mig att vara mitt allra bästa jag. Sex and the City, är det jag pratar om. Jag har kollat färdigt på boxen nu, och ska återgå till att vara i nuet av det som återstår av mitt liv här i Göteborg. Åtminstone för den här gången.

Detta var det bästa serie-avslutet jag någonsin sett. Jag var helt hänförd. Är det, fortfarande. Har en sån där varm känsla av att allt kommer att ordna sig. Så länge man har sina vänner. Har man dem, då har man allt. Som Big säger till Carries vänner. "Ni är hennes livs kärlekar. En man skulle vara lycklig nog bara att komma på fjärde plats"

1 kommentar:

  1. Film numer två går att finna som trailer och jag läääängtar tills filmen kommer!!

    SvaraRadera